Cel szkolenia
Celem szkolenia jest przekazanie praktycznej wiedzy i umiejętności z zakresu budowania marki na Instagramie oraz tworzenia atrakcyjnych treści wizualnych video, foto przy użyciu telefonu. Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:
- skutecznie planować i wdrażać strategię budowania marki na Instagramie,
- tworzyć profesjonalne treści video i foto przy użyciu telefonu,
- prawidłowo publikować posty, karuzele, reelsy i relacje
- korzystać z narzędzi AI do generowania pomysłów na treści i planu marketingowego dla marki
- angażować odbiorców i korzystać z możliwości promowania konta przez reklamy
Wymagania wstępne
Założone konto na Instagramie, smartfon z dostępem do Internetu.
Tryb szkolenia
Wprowadzenie w świat Instagrama.
- Inspiracje, liczby i możliwości.
- Omówienie kanałów komunikacji.
- Zakładanie i wybór typu konta.
- Ważne ustawienia, które musisz znać.
Fotografia telefonem
- Kompozycja, oświetlenie, perspektywa, ostrość i ekspozycja.
- Selekcja i edycja zdjęć.
- Ćwiczenia praktyczne.
Post, Karuzela, Relacja
- Poprawna publikacja postów, karuzeli, relacji krok po kroku.
- Generowanie pomysłów i tworzenie opisów za pomocą AI
Szybkie Reels
- Omówienie reels - najlepsze praktyki, proces publikacji kork po kroku.
- Nagrywanie i montaż ekspresowych reels: autosynchronizacja, szablony.
Efektowne reels w CapCut
- Nagrywanie i montaż video w aplikacji CapCut: szablony, autosynchro,
- Kolaż, film z narracją
Zaawansowane formaty video
- Praktyczne zadania z nagrywania i montowania filmów,
- Poznanie narzędzi: cięcia, przejścia, efekty, podkład muzyczny, napisy.
Efektowne formaty video
- Film poklatkowy, film integrujący grupę - nagrywanie i montaż
Reklama na Instagramie
- Jak zdobywać followersów za pomocą reklam, jak promować posty i rolki i promować profil.