Cel szkolenia
Kształtowanie odpowiedzialności liderskiej i budowanie świadomości i znaczenia lidera dla kształtowania kultury organizacji.
Wymagania wstępne
Brak
Program szkolenia
- Być liderem, a więc być kim? – zadania liderskie
- Ja – jako lider – źródła mojego autorytetu liderskiego – odkrycie potencjału autentyczności
- Zarządzanie zespołem przez wartości – jak wykorzystywać wartości wbudowaniu relacji z pracownikami
- Efektywne spotkanie one – to - one
- Dialog i relacja, jako podstawowe narzędzia budowania mocy lidera –analiza pola sił w zespole
- Efektywne prowadzenie spotkań – od wizji do działania, od burzy mózgów do indywidualnych zobowiązań
- Dlaczego jakość relacji między kierownikami przekłada się na zaangażowanie pracownicze ludzi w Twoim zespole i jest kluczowe dla spójności kultury organizacji?
- Feedback dla szefa - budowanie silnej osi współpracy middle – top menagement