Szkolenie

Z nami odkryjesz nowe horyzonty…

A01 - Microsoft Word - Efektywne tworzenie i organizowanie dokumentów.

Daty rozpoczęcia szkoleń

21 maj 2025 Stacjonarne
29 wrz 2025 Stacjonarne

Główne informacje

Tryb szkolenia:

Otwarte

Czas trwania:

1 dzień - 8 godz. lekcyjnych

w godz. 09:00-16:00

Liczba uczestników:

min 4 osoby - max 10 osób

Miejsce:

Centrum Biznesowe ATRION I Tychy ul. Towarowa 23

Cena:

650,00 PLN netto

Cena zawiera

• Certyfikat ukończenia kursu

• Materiały szkoleniowe

• Kompleksową pomoc indywidualnie przydzielonych opiekunów kursu

• Indywidualne stanowiska komputerowe wraz z oprogramowaniem

Zapisz się na to szkolenie

Szkolenia zamknięte

W tym zakresie organizujemy również szkolenie dedykowane dla Państwa firmy.

Napisz do nas

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy na temat profesjonalnej edycji dokumentów za pomocą Microsoft Word. Po szkoleniu uczestnik szkolenia będzie umiał:

prawidłowo przygotować strukturę dokumentu do wprowadzania tekstu tak w krótkim jak i skomplikowanym dokumencie

  1. korzystać z narzędzi sprawdzających
  2. szybko formatować tekst korzystając z dostępnych narzędzi i styli
  3. tworzyć szablony i formularze z udostępnionymi polami do edycji
  4. korzystać z korespondencji seryjnej - do adresowania kopert i tworzenia listów seryjnych

Wymagania wstępne

  1. Podstawowa znajomość obsługi komputera, klawiatury, obsługi plików.

Program szkolenia

Wprowadzenie

  1. Powtórzenie zasad prawidłowej edycji tekstu.
  2. Kontrola tekstu pod względem formalnym, stylistyczno-ortograficznym.
  3. Prawidłowe formatowanie tekstu. Stworzenie wzoru umowy – zlecenia.

Narzędzia automatyzacji pracy

  1. Praca z szablonem dokumentu. Stworzenie szablonu papieru firmowego.
  2. Tworzenie nowych dokumentów poprzez uzupełnienie szablonów.
  3. Tworzenie własnej biblioteki zwrotów i sformułowań
  4. Korzystanie z autokorekty.
  5. Przygotowywanie formularzy dokumentów do wypełnienia Stworzenie formularza ofertowego.
  6. Automatyczne formatowanie dokumentów z wykorzystaniem stylu akapitu i znaku oraz z wykorzystaniem styli wbudowanych i własnych.

Recenzowanie i porównywanie dokumentów – na bazie 1 wzorca umowy.

  1. Porównywanie dokumentów: porównywanie dwóch wersji umowy – wyszukiwanie i analiza różnic między dokumentami
  2. Recenzowanie dokumentu: nanoszenie sugerowanych poprawek i komentarzy
  3. Przeglądanie dokumentu recenzowanego przez kilka osób

Tabele, wykresy, obrazy

  1. Tworzenie i modyfikowanie tabel
  2. Dodawanie do dokumentu prostych rysunków i diagramów własnych (struktura organizacyjna firmy) i wykresów.
  3. Sterowanie dodawanymi obiektami (loga, zdjęcia)

Korespondencja seryjna

  1. Definiowane listu/umowy w tej samej treści do wielu adresatów.
  2. Zasady tworzenia korespondencji seryjnej.
  3. Wybór adresatów do korespondencji seryjnej.
  4. Przykłady zastosowań. Stworzenie imiennych zaproszeń. Stworzenie imiennych umów.

Narzędzia pracy z długimi dokumentami – na przykładzie biznes planu

  1. Sterowanie strukturą dokumentu: Praca w widoku konspektu i planu dokumentu
  2. Tworzenie spisu treści, tabel, wykresów, obrazków. Automatyczna zmiana spisów na podstawie zmian w dokumencie
  3. Definiowanie przypisów i zakładek
  4. Sterowanie podziałem dokumentu na strony i sekcje
  5. Tworzenie strony tytułowej dokumentu

Zapisz się na to szkolenie